Call Me Maybe
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog, I'm the owner this blog ;) I don't know how to describe anything about :D


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Zytaa
Others:   


Raya on Fire 2013

Assalamualaikum 
first of all I wanna wish Eid Mubarak to all muslim in Malaysia :)
masih tak terlambat lagikan untuk saya ucapkan selamat hari raya hee :D
okay raya tahun ni sangat meriah tapi sebelum-sebelum ini pun meriah jugak lhaa
tapi kali ni lagi meriah sebabnya bertambah cucu cicit Hj Salleh okay :)
lagi-lagi bila ada anak buah yang comel lotel seyh haha

tema raya tahun ni warna pitch oren, eh yeke pitch oren?
haha bantai jela warna yang saya nampak dekat baju mereka, ayah dan abg saya pakai baju warna
oren seakan pitch, saya dengan kakak saya pakai warna merah ke pitch
dan mak saya warna oren kelabu..
see menarikkan warna tema kami hihi :)

taraaa ni lah my family the bestever in the world!!
warna baju family saya menarikkan? haha perasaan sekejap :P

setiap kali dipagi raya memang kami satu family akan mengambil gambar sekeluarga
kalau ada kamera mahal tapi tak guna tak boleh jugak
membazir duit sahaja huahua

hahh yang ni sepupu perempuan saya mereka ni memang gila okay!
lagi-lagi bila nampak kamera nak posing sana sini hewhew :)

ini pulak sepupu lelaki saya yang macho-macho belaka,
erk macho ke hahaa

yang ini pulak bila digabunkang pacik mocik cucu cicit semualah.
maka jadilah ramai hee ;)